Lördag igen

Var super trött igår så jag somnade vid kvart i nio på soffan. Vaknade halv tio då ville dotra att vi skulle lägga oss i sängen. Så jag somnade om ganska så fort. Vi hade ju haft mys-fredag, med fruktsallad och chips mm. Så jag kände mig smått övergäst. Vaknade åtta sen var det bara å städa, som vanligt, har ju en minsting som har förmåga att grisa ner så förbannat! Men har inte städat allt än.

Har varit till stan och handlat semesterkläder med mamma och dotra fick en klänning hon med. JAg hade ju lovat att hon skulle få nå. Så hon valde helt själv. Körde henne sedan till dans sen hem och här sitter jag typ=) Ska väl ta tag i resten här. Töttnade lite igår morse då en jävla dunkudde gått sönder i tvättmaskinen. Så i två timmar höll jag på sanera maskinen igår och i morse var det stop än. Ska väl gå ner och kika på det igen.

Blir galen på en viss person som absolut måste skrika ut min graviditet över hela skolan! Hon kan väl för fan skaffa egna barn om hon tycker om att diskutera det. Och hon frågar allt! Jag blir galen. Jag vill inte ha något med den där människan att göra. För hon är så överdriven. Och inte fattar hon vinken heller när jag är spydig emot henne. Jag vill verkligen inte diskutera detta med henne. Och inte framför alla andra! Okej när man sitter med en person eller några i matsalen. Men inte uppe i klassrummet eller i koridorerna. Pantad det är vad on är. *urk* Eller hon kanske är avis, som hon sa. Hon har ju typ siktat på sina jävla ätstörningar hela livet. (ja jag vet, det är väl inget hon kan styra) Men skaffa då en egen unge. Men jag tvivlar på förmågan att det skulle funka. Nog om det.

Nu blir det till att elda och sen städa lite. Ska börja förbereda kvällsmaten snart med. Tacos blir idag tror jag.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0