Ja ha

Igår skrev jag en blogg sen försvann den bara. Så typiskt.

Men nu är jag på bättringsväg. Hade drabbats av nå magvirus igår. Och toan va en välbesökt plats. Jag skulle aldrig ha sagt att jag ville få igång magen. För det jag yttrar mig om händer inom ett dygn. Och denna gång va det inte positivt. 

Är i v 26 idag och har endast 104 dagar kvar. Så snart har jag paserat 100 dagars strecket =) Och barnen längtar efter sitt syskon. Det känns så skönt! Jag längtar jag också. Känns som jag är i en fas där det är overkligt. Sen en längtan att få dela livet med någon. Jag tänker inte ens tanken på barnens pappa ALDRIG IGEN! Men måste få säga att det kommer ju nå väldigt fint ur det sumpiga försöket till en återförening. Och dock var det ju inte mitt fel att det inte fungera. Men jag få se framåt och vara lycklig med mina barn. Och det klarar jag bra själv.

Hmm behöver en spjälsäng iof inte bråttom men jag börjar bli så fet att jag kommer inte orka så mycket sen och knappast om jag ska gå upp ännu mer i vikt. Sen skötbord, vill ju ha ett som går att ha på golvet i badrummet. Och en ställning till baljan. Vet hur jobbigt det är att bubba på denna balja fylld med vatten och in på köksbordet eller tv-rummet. Så en ställning är ett måste. Och det gör det lättare för mig nu när jag är själv. Sen tror jag det mesta är fixat, eller jag har det andra sen förut. Måste köpa mig ett tunt sommar täcke till spjälsängen och en ny kudde bara. Och laga spjälskyddet. Men skolan tar ju all tid och pengarna äts upp av mat. 

Köpa ny byrå med massa lådor och sälja skötbordsbyrån funderar jag på. Fröken fräken är inte intresserad av den? 

Nu blir det till att byta plats med lilleman. Han är hemma med mig idag och mina öron blöder av hans tjat =) Men glad att han kan prata och gör det rent iaf. Go gubben!





  
Tunt sommartäcke och genomsydd kudde för att hålla formen, från Rätt start


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0