10 år!

Idag är det 10 år sedan äldsta grabben kom till världen<3. Det var en solig mars morgon kl 06.32 och snöfritt i stort sett. Idag är det en ruggig morgon med fortfarande massor av snö *suck*. En av de tre bästa dagarna i mitt liv! Och helt oförglömlig! 

Jag vaknade kvart över sex i morse, på soffan så klart. Så jag smög till sängen höll precis på soma om, då kommer grabben och vill ha paket. Så det va bara att kliva upp. Han va alldelens skakig. Han har längtat efter denna dag i två år, då han önskade en mobil men viste att det skulle bli en tio års present. 

Han har fått en mobil så klart, en sådan han önskade, en liten mp3, cd-bok, tre filmer, en huvtröja, vårjacka, byxor och två afficher. Tror det var allt. För en gångs skull har jag strött ut present utgifterna, så det enda jag köpt på denna lön är mobilen, fast den var ju så klart dyras. Men pappa och mamma är med på den med. Dom kommer med ett xbox spel och en t-shirt som jag hade köpt billigt. För jag tyckte ju ändå att dom inte kunde komma tomhänta. Jag hoppas han blir glad för det med.

Farmor och farfar ska vi till sen dom hade inte hunnit köpt nå! Jag blir galen på dom. Iof har dom hållit på flytta tillbaka till sin gamla lägenhet. Men igår när jag prata så hade dom åtminstone två timmar på sig till stan stängde. Fast iof blir han ju gladast för pengar om dom inte köpt presentkort på spel. Deras pappa ringde aldrig igår. Och han hade sagt till sina föräldrar att han inte hade nå pengar till present!!! Han är fan helt dum i huvudet. Jag sa faktiskt åt han föräldrar att då får han stå sitt kast och att dom inte skulle/borde köpa nått. För kan han inte köpa en present till sin son som fyller tio så ska han inte ha nån hjälp med det heller. För han har pengar och han har säkert fått ut extra till present, men köpt knark eller dyligt för det. Jävla idiot! Han vet att jag vägrar ta emot saker utan kvitto för mina barn ska inte ha stulna grejer! Få se hur han löser detta. Tycker inte han ska komma om han inte KÖPT något. Men det visar sig då vi kommer till farmor.

Blir lite dusch och frukost nu. Sen blir det stan lämna barnen en stund hos farmor och jag ska åka på loppis=) Ska hämta en babyvakt.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0