Inte mycket

Finns inte mycket att komma med. Har en vämående liten tös som någon dag i veckan har kolik smärtor. Så nu kör vi med droppar få se om det blir bättre. Idag har varit en bra dag. Vi har vilat å ätit vilat å ätit. Så jag hoppas på en liknande dag i morgon. Hade heller inga andra barn hemma under eftermiddagen. Så vi hade det riktigt skönt. Missade ju såklart sista kvarten på filmen som gick på tv för då somnade jag, så typiskt när jag kämpat i 1,5 timme för att se hur filmen slutade så missade jag det hela. Min fyrhjuling har blivit stulen. Inte för att jag varken använt eller saknar den så fattar jag inte varför folk inte kan hålla sina jävla fingrar i styr. IDIOTER!!! Nu va det sagt. Hmm drömmer konstiga drömmar om att barnens pappa blir helt galen och gör en massa knäppa saker. Usch å fy. Tur det bara är drömmar. Sen dagdrömmer jag om en dröm man=) Han ska se normalt alldaglig ut, alltså snygg i mina ögon;) Ett jobb så klart, körkort, bra koll på ekonomin, gärna barn fast inget måste, men enklast så eller egentligen inte då det isf skulle bli ännu ett x med i bilden *suck*. Jag har inte så stora krav bara han är snäll och skötsam och lite äventyrlig. Han ska kunna fixa saker inte ha tummen mitt i handen! Sen om han kan meka bil eller inte skiter jag i. Bara han kan byta däck å fylla på vätskor e jag nöjd. Men vart finns denna perfekta man? Gärna 30-38 år normalt byggd, muskler bryr jag mig inte om men ingen soffpotatis tack. Och alkoholkonsumtionen ska va till normalt drickande, vad nu det är, men inte så det stör familjeliv eller jobb. Jag dricker ju själv bara när det är fest, men visst, finns ett sällskap kankse en å annan cider intas en vanlig helg med. Ja ja bara en massa svammel. En normal karl vill jag leva med i framtiden. Just nu så har jag och barnen en skön tillvaro. En del små gnabb och irritation finns men de är barn och jag är en små stressad småbarns mamma som behöver vuxen stimulans. Ska bli skönt att det blir höst å alla normala aktiviteter startar. Funderar på att börja träna...sen blir det ju skola, öppna förskolan och mammagrupp. Ska ev ansöka om heltid på dagis å fritids för barnen i höst fast inte till en början. Dax att kolla tv så slut på mitt svammel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0