Ännu låg

En toppen dag igår, men väldigt stressig. Min bror körde barnen till skolan sen följde lilleman med honom ut och skotta snö. Jag hade en lugn stund iaf. Sen så skulle vi åka till köpcentra men då starta inte bilen så min bror fick komma hit och hjälpa mig. Köpte nya bikini trosor till mig och en varsin tröja till dotra och lilleman. Och present blev det till kalaset som dotra skulle på. Hittade även en jätte gullig plych dress med Bamse i stl 56 på rea och ett par mini-mjuka "skor" för 19 kr. Så det slank i shopping påsen de med.

Sen bar det av hem och hämta barnen på skolan och in på badhuset. Det gick riktigt bra, man är ju orolig när dom försvinner ur sikte en sekund. Men dom var duktig alla tre, lilleman hade en förmåga att springa bara men annars lyssnade dom. Dlev lite buttra miner när vi skulle åka. För dom skulle ju kunna bada hur länge som helst. Blev sen mat på Sibylla med deras pappa och lite inköp av mat på ICA. Stressa sen hem och dotra kom tjugo minuter sent till kalaset och stora grabben tio till innebandyn. Kan lova att jag va totalt slut igår kväll efter åtta då jag hämtat barnen igen. Jag somna två efter lilleman.

Har mått illa hela natten. Jag hatar magsjuka! Sen har jag bara legat och vridit och vänt på mig. Haft en konstig känsla i kroppen blandat med illamåendet. Mådde inge bra i morse heller. Känns aningen bättre nu. SEn den där gnagande känslan om skolan. Nu när allt har känts bra hela hösten och att jag viste jag skulle klara av den terminen men nu känns det bara skit bara för svenskan. Funderar på att hoppa av de och försöka komma in på historian ist. Men vi får se. Jag behöver inte nått av de egentligen. Vill ju känna glädje för skolan inte ett måste. Och nu känns det bara skit. 

Sen har det ju hänt en massa skumma grejer. Och idag fick jag en tanke. När jag är "mottaglig" då "ser" eller tänker jag på saker som sedan inträffar. Och jag tror det är därför som jag är extra känslig nu. För jag kan känna av vad andra tycker. Och känslan jag fått från vissa har inte varit positiv. Och då blir ju inte saken bättre. Jag försöker att inte ta det personligt och tänka att det inte är mig det är fel på. Men det är fan inte lätt när känslan är så stark. Nu behöver jag inte umgås med dessa men ändå jobbigt att "veta" och sen låtsas som om att jag inte vet nå. Ja skit samma, det finns bättre dagar och tider. Kanske beror på att jag känner mig ensam. Fast egentligen är jag inte det. 

Bokat tid för extra ultraljudet. Det blir på sista april. Inte förknippat med en fest dag nu för tiden. Och jag hoppas det är vår då och inte nå mer snö. Jag vill ha värme och massor av sol! Tiden rullar iväg men mer å mer snö kommer det. *Blä*

Nu lite mat sen in till IKEA!





    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha klart det är snö då, finns ju inge slut på de ;)

2010-02-20 @ 20:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0