Lill tösen

Vad heter ditt barn? Linné Elicabeth När var du beräknad att föda? 21:a juni Föddes barnet på utsatt datum, om inte när? 19:e juni Hur stor var barnet vid födseln? 3510 gram å 54 cm lång Hur lång tid tog förlossningen? Den startade 16:e juni med värkar och slem till och från. Sov över på förlossningen från den 18:e. Så från att det satte igång den 19:e så tog det ca 4,5 timmar Tog du någon smärtlindring? Ryggmärgsbedövning (saknade lustgasen) Tog ni reda på könet? Ja, men med fastit i hand så ångrade jag mig en vecka efter och nästan hela tiden Hade ni bestämt vad barnet skulle heta? Nej, hade en lista med massa namn Hade du en svår graviditet? Nej, bara halsbränna och lite foglossning Kan du tänka dig att skaffa fler barn? Visst kan jag tänka mig, men det räcker nu=) Har du fått några bristningar? De gamla som finns kvar Var du nervös inför förlossingen? Mer än inför de tre andras födslar för de gångerna har jag nog inte varit det ens Hade du några cravings? Nja inte vad jag kommer ihåg Hur mycket gick du upp i vikt? 16 kg Hur länge ammade du? Amma än, men vet inte hur länge. Känns inte som det blir mer än till hon är 3-4 månader Vem är barnet mest lik? Hon är lik sin äldsta bror och i det ledet sin pappa och farfar Vad är det bästa med att ha barn? Att se de små liven växa upp och bli egna individer. Är en av sakerna, finns så mycket. Är ditt barn döpt? Nej inte än, men i november:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0